jokr Posted July 11 Posted July 11 Skal sykle valdrestittet neste helg og dro ut stisykkelen i dag (alt for sent) og oppdaget at jeg sliter med twinlock. Den går ikke skikkelig i lås når begge dempere skal låses. Hvordan justeres dette? En annen ting er jo at de bryterne er alt for nærme hendene så man kommer jo stadig borti dem. Quote
Gubben Posted July 11 Posted July 11 sjekk om bryteren er justert riktig i forhold til bremsen, mye mulig at den stopper i bremsepumpa Quote
Kaiost Posted July 12 Posted July 12 Stram opp wirene med stillskruen på hendlene.,Det har skjedd innimellom på min Spark at den ikke har låst og sa har det vært wiren som ikke har blitt dratt langt nok. Quote
MrBruce Posted July 15 Posted July 15 jokr skrev (På 11.7.2024 den 19.25): En annen ting er jo at de bryterne er alt for nærme hendene så man kommer jo stadig borti dem. På min gamle Spark så var festet til Twinlock det samme som låste holken(!). Jeg byttet holker, og flyttet bare Twinlock festet lenger innover på styret. Jeg brukte flensen på den originale holken som foring under festet, tror jeg. Quote
Recommended Posts