Jump to content

Thru axl i Oslo

Recommended Posts

Hei. Jeg er på besøk i Oslo noen dager. Har med sykkel, men har så klart glemt akslingen til fremhjulet igjen hjemme. Så da lurer jeg på om det er noen som har noen tips om fysiske butikker i Oslo som kan ha noe sånt? Er til en 23. giant propel. 100/12mm 1,5p fremaksel. L=116,8mm. 
Finner ikke noe åpenbart på nett. Har sendt mail til velocity. 

Gjerne enklest å få napp hos forhandlere av Giant som har fysisk butikk i Oslo - som Spinn, Birk, Bull Ski og Kajakk eller Bikeshop. 

Om Bikeshop har passende aksling kun på nett, leveres det til butikk på Skøyen samme dag eller dagen etter bestilling.

S

Sepeda skrev (8 minutter siden):

Gjerne enklest å få napp hos forhandlere av Giant som har fysisk butikk i Oslo - som Spinn, Birk, Bull Ski og Kajakk eller Bikeshop.

Om Bikeshop har passende aksling kun på nett, leveres det til butikk på Skøyen samme dag eller dagen etter bestilling.

Takk! Har sendt mail til alle disse.

Eller prøv gamlemåten med telefon eller besøk. Utrolig hva som ligger i en skuff på verkstedet uten at det gjenfinnes på nett eller at salgsteamet nødvendigvis har oversikt 🙂

• Like 1

S

Gikk innom min lokale spinn forhandler da jeg knakk min og han dro frem en eske med 5-10 akslinger som var litt brukt av forskjellig str. så anbefaler å gå innom butikk med verksted ☺️

• Like 2