Inkognito Posted July 23 Posted July 23 Har en ny Ritchey Road Logic ramme, og trenger rustbeskytte den innvendig før den bygges opp. Noen som har erfaring med Muc-Off HCB-1? Boeshield t-9 og J.P. Weigle frame saver er vel ikke mulig å oppdrive her i landet, og utenlandske butikker sender ikke heller. Quote
Vims Posted July 23 Posted July 23 Linolje herder etterhvert og blir et skikkelig belegg i ramma på godt og vondt. Pass litt på gjenger, setepinne så det ikke setter seg heeelt fast. Quote
Inkognito Posted July 24 Author Posted July 24 takk for alle svar og innspill, tenker lanolin på sprayboks virker som et godt altenativ til Weigle's frame saver Quote
Inkognito Posted July 24 Author Posted July 24 Jeg bestilte fra bikeinn: https://www.tradeinn.com/bikeinn/no/ritchey-logic-landeveissykkelramme/140568823/p?queryID=948f4919bbc97ec517229bee04bc207f&buscador_search Vurderte også Bike24.com, har handlet en del hos dem. Begge steder så kommer mva i tillegg, men bikeinn var marginalt rimeligere. Jeg spurte først noen butikker (Sørensen og Spinn) om jeg kunne bestille rammen gjennom dem, men virker som Ritchey ikke lenger har noen distributør i Norge. 2 Quote
Recommended Posts