Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lastet akkurat ned løypa for helvegs.  Ny avslutning i år, siste 10km grus/asfalt men løypa er litt lenger, 136km.  Nye dekk montert, forekaster 2.6 foran og Ikon 2.6bak.  Været kan kun bli bedre enn i fjor, ser lovende ut!

Posted

Debuterte i Offroad Valdres med Helvegs lag,

Hadde en fantastisk dag på sykkelen, masse gøy sti, krevende bakker og fysisk utfoldelse. Var såpass «heldig» at det regnværet som kom fikk vi på vei nedover grusen mot Fagernes. 

Stor kudos til alle som sto og smilte og delte ut mat og drikke på matstasjoner og i mål. Fantastiske mennesker! 

Kjørte på Pirelli Scorpion XC RC, med Tubolito SL innlegg bak. Dette var helt perfekt for meg på de forholdene vi fikk, men hadde et par XC S for våte/løse forhold i bakhånd om værmeldinga endret seg voldsomt før start. 
Sykkel var 2024 Hard Rocx Forza Volante, meget fornøyd med denne.

Kommer absolutt tilbake! 🙌🏻

• Like 1
Posted

Offroad Valdres er et fantastisk ritt som flere bør bli med på. 
Det koster litt ja(dog ikke mye i forhold til hva man får igjen syns nå jeg), men om man legger det inn som en ferie, og planlegger godt kan man ha en fin helg i Valdres,  med sosialt og en restitusjonsstitur på søndag. 

Løypene er helt knall, folka er kjempehyggelige og stemningen unik. 

Det passet ikke for meg i år, men skal gjøre det jeg kan for å prioritere denne neste år. 

• Like 1