Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beklager om dette er dekket før, men fant ikke noe når jeg tok ett raskt søk...

I morgne drar vi til MAllorca, jeg har fått innvilget noen sykkelturer og har tenkt å leie sykkel på Mallorca, hva er lurt å ta med og hva kan man leie?

Har i utgangspunktet tatt med følgende

Hjelm, sko, computer/gps, hansker og pedaler.

Er dette ett must? Eller vet dere om man kan leie/låne noe av det der?

Mvh

Jon K

Posted

Alt kan kjøpes/leies på sykkeløya, men jeg tatt med det der unntatt hansker, men selvsagt også hvite sokker i korrekt lengde, god bib og trøye. Hansker trenger du ikke på Mallorca. Hvor skal du bo? 

Posted

Skal bo i Alcudia, ikke langt fra havna, 1 times gange.

Klær er med, eneste er egentlig hjelm jeg tror jeg vil leie/låne da den tar så mye plass ...

Noen anbefalte utleiesteder?

Posted

Da er en Bianchi Aria Disc Di2 tinget for i morgen. Blir spennende ettersom dette er en sykkel jeg vurderer å kjøpe. Rute valgt så dette skal bli gøy. Min første sykkeltur i utlandet på en fullblods landevei. 

• Like 1
Posted

Da er sykkel mottatt. Fikk ikke tak i 61cm. Men de mente jeg skulle klare meg bra på en 59cm. Rr bare for en dag så får klare meg

Blir spennende å prøve elektronisk giring og en fullblods landeveissykkel. 

IMG_2464.jpeg

• Like 2
Posted
Ndreas skrev (5 timer siden):

Kan bli en dyr tur det her 😄

Nah. Det spørs. Fikk litt liten sykkel. Så setet ble litt høyt i forhold til styret. Men fikk en fin tur. Vurderer den fortsatt da 🙂

• Like 1