jokr Posted August 1 Posted August 1 Beklager om dette er dekket før, men fant ikke noe når jeg tok ett raskt søk... I morgne drar vi til MAllorca, jeg har fått innvilget noen sykkelturer og har tenkt å leie sykkel på Mallorca, hva er lurt å ta med og hva kan man leie? Har i utgangspunktet tatt med følgende Hjelm, sko, computer/gps, hansker og pedaler. Er dette ett must? Eller vet dere om man kan leie/låne noe av det der? Mvh Jon K Quote
Gubben Posted August 1 Posted August 1 Du får leid det meste. Jeg ville definitivt tatt med personlig utstyr Quote
runermm Posted August 1 Posted August 1 Alt kan kjøpes/leies på sykkeløya, men jeg tatt med det der unntatt hansker, men selvsagt også hvite sokker i korrekt lengde, god bib og trøye. Hansker trenger du ikke på Mallorca. Hvor skal du bo? Quote
jokr Posted August 1 Author Posted August 1 Skal bo i Alcudia, ikke langt fra havna, 1 times gange. Klær er med, eneste er egentlig hjelm jeg tror jeg vil leie/låne da den tar så mye plass ... Noen anbefalte utleiesteder? Quote
jokr Posted August 4 Author Posted August 4 Da er en Bianchi Aria Disc Di2 tinget for i morgen. Blir spennende ettersom dette er en sykkel jeg vurderer å kjøpe. Rute valgt så dette skal bli gøy. Min første sykkeltur i utlandet på en fullblods landevei. 1 Quote
Kaiost Posted August 4 Posted August 4 Alcudia er et flott utgangspunkt for sykling. Hadde 6 uker der i vår på Sunwing- kommer tilbake om 3 uker, samt i oktober. Quote
jokr Posted August 5 Author Posted August 5 Da er sykkel mottatt. Fikk ikke tak i 61cm. Men de mente jeg skulle klare meg bra på en 59cm. Rr bare for en dag så får klare meg Blir spennende å prøve elektronisk giring og en fullblods landeveissykkel. 2 Quote
jokr Posted August 6 Author Posted August 6 Ndreas skrev (5 timer siden): Kan bli en dyr tur det her 😄 Nah. Det spørs. Fikk litt liten sykkel. Så setet ble litt høyt i forhold til styret. Men fikk en fin tur. Vurderer den fortsatt da 🙂 1 Quote
Recommended Posts