Olechr Posted August 3 Share Posted August 3 Jeg har leitet nettet rundt etter Schwalbe G-one RS EVO 40. Jeg finner 45, men 40 virker som er tomt overalt. Er det noen her som vet om en butikk som har i hyllene? Eller noe annet godt tips? Evnt som kan anbefale en av de andre dekkene i G-one serien? Prioritet er å rulle lett på grus og asfalt. Quote Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBB Posted August 3 Share Posted August 3 De hadde på Sykkelopplevelser Lørenskog sist jeg var innom der, kan være verdt en telefon hvis du bor i nærheten🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olechr Posted August 3 Author Share Posted August 3 JBB skrev (10 minutter siden): De hadde på Sykkelopplevelser Lørenskog sist jeg var innom der, kan være verdt en telefon hvis du bor i nærheten🙂 Takk. Bor like ved så sjekker. Quote Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts