torhovland Posted August 3 Share Posted August 3 Før gjekk det an å laste opp bilete med nokonlunde normal filstorleik. Ikkje no lenger. Er det eit bevisst valg? I så fall føler eg det er litt i overkant lite generøst sånn det er no. Som om ikkje det var nok, så får eg ikkje eingong lov til å laste opp dei 400 kilobytesa som eg blir lova: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted August 3 Share Posted August 3 Her har du nådd taket på maks samla opplastede vedleggskvote. Jeg doblet grensa nå. Men kan være grunn til å begrense bildestørrelser litt på det man laster opp, jeg har ikke helt oversikt over hvordan det er med maks total tilgjengelig diskplassbruk på abonnementet til forumet, men kan sjekke opp når jeg får tid. Sånn går det når noen er flinkere content creators enn andre 🙂 3 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted August 3 Share Posted August 3 Og det er tross alt viktig del av forumets funksjonalitet, så her må vi strekke oss langt (nok) til at folk både syns det er enkelt OG bra. 3 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts