Solsletta Posted August 6 Share Posted August 6 Hei! Om det er noen som ikke får anledning til å delta på birken i år, så kjøper jeg gjerne startnr😁 Sportslig hilsen Tommy Strøm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overivrig mosjonist Posted August 6 Share Posted August 6 Det er ikke fulltegnet! Har jo blitt en drøy pris etterhvert, men fint å støtte opp likevel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brede. K Posted August 6 Share Posted August 6 Hei! Jeg får ikke mulighet til å delta i år, så har et startnummer til overs. Startnummeret er uten engangslisens siden jeg liker å kjøre helårslisens. Tenker 750,- kan være en fair pris? Mvh Brede 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solsletta Posted August 6 Author Share Posted August 6 @Brede. K Helt konge det 😁👌 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts