FrankTank Posted August 9 Share Posted August 9 Er det noen som har testet Velodromen i Asker? Er det en fin greie for å få inn noen fine treningsøkter? Er det morro? Kan man bare dra dit å prøve? Skjønner man må leie sykkel om man ikke har egen banesykkel. Erfaringer? https://velodromen.no/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pludrepapp Posted August 9 Share Posted August 9 (edited) Jeg ville tatt en titt i denne tråden 🙂 Jeg har ikke vært der selv. Er forøvrig en regelmessig bruker av landets pump-o-dromer som finnes rundt omkring. Edited August 9 by Pludrepapp La til innrømmelse av manglende førstehåndserfaring. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panda Posted August 10 Share Posted August 10 Vi kjører pt. på med «Prøv banesykling» kurser helt gratis. Sjekk Facebook siden Velodromen i Asker eller www.velodromen.no for mer info. Fine kurs med særdeles kompetente instruktører. Etterpå kan du ta A1 kurs for å trene der inne. Økter på bane er veldig moro og kapasitetsbyggende. Særlig de innholdsbaserte timer (utholdenhet) er meget populære. Mvh. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokr Posted August 10 Share Posted August 10 Har meldt meg på prøvetime 17/8. gleder meg stort og håper dette kan bli treningsform når været og årstiden ikke frister til utesykkling 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokr Posted September 7 Share Posted September 7 Da fikk man omsider testet banesykling. Veldig artig og veldig slitsomt. Frister å gå videre med kurs. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juffe Posted Thursday at 07:45 AM Share Posted Thursday at 07:45 AM Jeg har syklet der en del og det er ikke lett å ta det rolig. Jeg har pleid å kjøre 5x500m flying start med full pupp etterfulgt av 4x10min sweetspot som bane er velegnet til. 1 Quote "Makollig Jezfahted and Levdaroum Debahzted, please come to the information desk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts