Jump to content

Gjøre Sykkel.org litt mer brukervennlig?

Recommended Posts

Posted

Hei

Bare en liten sak, men for de av oss som har brukt Fjellforum er det en fortvilelse å ikke ha menyen i bunn av siden. Her på Sykkel.org må en alltid scrolle til topps for å se ulest, varlser eller meldinger. De bruker samme underliggende teknologi, så er ikke dette noe vi kan få vi også 😄

IMG_D9DEBF06C51B-1.jpeg

• 2 months later...
Posted

Jeg leser her nesten utelukkende på iPad og ser etter interessante innlegg kun på «Ulest innhold». Når jeg er klar med å klikke meg inn på de innleggene jeg hadde lyst å lese så klikker jeg  «Merk side som lest».

Men siden disse to valgene, «Ulest innhold» og «Merk side som lest», er det jeg bruker aller mest så kunne jeg ha ønsket meg at de dukket opp også når man bruker iPaden stående og ikke bare liggende. 🙂

Everytime you change gear, God kills a kitten - CtheBM

• 2 months later...
Posted

Jag ser att det kommer att komma en god del mer funktionalitet till version 5 som förhoppnings vi ska kunna ta i bruk ila 2025. 

Jag får forska lite mer om det är möjligt att göra ändringar som enbart ligger inne tablet stående. Kanske någon som vet mer om detta än mig om det är möjligt redan nu?

När det kommer till menyn om den ska vara överst eller nederst på mobil/tablet så ser det inte ut som att det är något som man enkelt kan ändra i editorn för den versionen vi är i nu - ej heller i v5. Möjligt att det finns custom themes där detta är möjligt men det har jag inte utforskat ännu.

Ett problem med att gå för en custom theme är att man är mer sårbar för versionsändringar i framtiden och beroende av att kreatören sertill att hålla temat up to date. 

• Like 1

Importerad cykelnörd. NOTS-evangelist. https://nots.no/han-skal-fa-fart-pa-nots/