Jump to content

Jeg fikk lurt med Matthew på en ny hike a bike tur og nå er filmen ute :)

SykkelEirik

Recommended Posts

Takk @SykkelEirik

Vakkert og inspirerende!

Det er alltid deilig å kunne si "hva sa jeg" 😅 og i dette tilfellet gjelder det altså Restrap sin Hike A Bike som noen av oss heltemodig forsvarte på gamleforumet mot "teit til grusfolket, "1. april", "komisk", "stæsjnerder", "blir trolig syklister av de til slutt, blir sikkert lei av pakking" og så videre 😄

Jeg nevner ikke navn @Olechr 😅

• Like 1
  • Haha 1

S

33 minutes ago, perbl said:

Så også ut til at du hadde gjort et bra valg med vandrestaver på det underlaget der kombinert med sykkel som roter med tyngdepunkt og balanse. Så ikke ut til at Matthew hadde det.

Jeg hadde ikke klart meg uten staver. Ba han prøve mine men han like det ikke. Tipper det har med at han ikke har gått på ski og brukt staver før…

flat og bred gaffel på 3Ten jeg brukte. Så funket fint å stroppe de fast der med korte «rando» gummistropper der når jeg syklet

• Like 1

Sepeda skrev (15 timer siden):

Det er alltid deilig å kunne si "hva sa jeg" 😅 og i dette tilfellet gjelder det altså Restrap sin Hike A Bike som noen av oss heltemodig forsvarte på gamleforumet mot "teit til grusfolket, "1. april", "komisk", "stæsjnerder", "blir trolig syklister av de til slutt, blir sikkert lei av pakking" og så videre 😄

Jeg nevner ikke navn @Olechr 😅

Ha ha. Jeg står for at det fortsatt ser ut som 1 april spøk. Er ikke sykkeltur når man må ha sykkelen i veske på ryggen. Blir litt som når hundeeiere «går på tur med hunden»🤣😉

F21E62C2-46D5-447E-BA0E-AA347105E99C.jpeg

• Haha 2

Ole Christian Fagerli

Scott ambassadør.