parob Posted August 12 Share Posted August 12 Foreldrene mine har flyttet i leilighet og har en ganske liten bod, men med god takhøyde. Alt av tilgjengelig plass som de når opp til i høyden er nå brukt, men de har fremdeles mer ræl som må flyttes fra huset. Jeg tenkte derfor å skru opp noen vegghyller så høyt det lar seg gjøre, for ting de ønsker å ta vare på men som aldri kommer til å bli brukt. Har kommet over denne løsningen fra Ikea: https://www.ikea.com/no/no/p/bergshult-pershult-vegghyllekombinasjon-hvit-hvit-s59291158/ Hver hylle tar 20kg. Den er ganske romslig (dybde på 30cm). Det ser ut som jeg selv kan velge hvor de hylleknektene skal være langs lengden på hylla, så det vil alltid passe stenderne. Men med f.eks. tre slike hyller så blir det noen tusenlapper. Er det noen som har tips til noe lignende som eventuelt er mye billigere? Det behøver ikke se fint ut. Trenger ikke foreslå at jeg kan snekre noe selv, det gidder jeg ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svene Posted August 12 Share Posted August 12 Søk etter samme opplegget på finn.no evt etter Elfa sine modulhyller. De med skinne på veggen tåler mye. På finn kan du få de billig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikskon Posted August 12 Share Posted August 12 En stemme til for Elfa her. Veldig lett å henge opp og veldig lett å tilpasse underveis. Spesielt når man skal prøve å utnytte siste cm. OBS har jevnlig 40% på Elfa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msteiro Posted August 12 Share Posted August 12 Ikea Boaxel er også veldig bra, tåler nok litt mer. Hvis budsjett ville jeg prøvde finn med mindre du kan lage selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parob Posted August 13 Author Share Posted August 13 Svene skrev (15 timer siden): Søk etter samme opplegget på finn.no evt etter Elfa sine modulhyller. De med skinne på veggen tåler mye. På finn kan du få de billig. Kjempeforslag, fant noen Elfa-hyller på Finn som er til salgs i nærheten. Trodde de først og fremst hadde sånn trådkurver, men hylleløsningen blir midt i blinken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts