torhovland Posted August 14 Share Posted August 14 Det er ganske fjollete av Xpedo å bruke kulelager i dimensjon 10x15. Det blir altfor små kuler og altfor dårleg levetid. Hambini ville ikkje ha vore blid. Det er to slike lager per pedal, pluss eit tredje lager i ein meir fornuftig dimensjon, som ikkje er utslitt. Den einaste grunnen til at eg har desse pedalane er at det var dei eg trengte for å MTB-hacke Favero Assioma då eg brukte dei. Eigentleg er eg fan av Shimano-pedalar. Eg har ein haug av dei, og eg kan aldri hugse å ha slitt ut eller måtte gjere vedlikehald på nokon av dei. Men det var heldigvis enkelt å få tak i nye lagre. RC Mester kom til unnsetning. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil307 Posted August 14 Share Posted August 14 Generelt små lager i sykkel verden .Var borti det samme på Newmann nav ,der hadde de satt lagret inn i en foring så inn i nav skall .Banka ut både lager å foring .Erstatta med lager med samme inner diameter men 5 mm større ytterdiameter. Ikke revolusjon på større kuler men men .Alle monner dra sa mua å pissa i havet 😊 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts