Lucky Posted August 16 Share Posted August 16 Syklet ett av mine få ritt for året for en tid tilbake og ble passert av en som kom i god fart bakfra. Rytter var rundt 185-190cm, med hårete og muskuløse bein - og med dame/kvinne navn på drakta. Det første jeg tenkte var at "det der var faen meg ikke en dame". Så er jeg en fordomsfull mann med dårlig gangsyn og alt det der, men jeg lurer fortsatt, er det enkeltpersoner som seiler under falsk flagg i sykkelsporten her på berget ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpers Posted August 16 Share Posted August 16 Hva slags ritt er det du deltar i der rytterne har individuelle navn på drakten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsdk Posted August 16 Share Posted August 16 Rytteren var raskere enn deg. Deal with it. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoyE Posted August 16 Share Posted August 16 Ja, akkurat her vil jeg si du er en fordumsfull mann. Jeg støtter utsagnet over her fra @jsdk. Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikskon Posted August 16 Share Posted August 16 Veldig usikker på hva du skal frem til her. Mener du at et navn på en drakt "forplikter" til hva denne syklisten - som åpenbart er mye rasker og bedre enn deg - identifiserer seg som? Dersom dette var et ritt der plassering har stor betydning og denne personen fikk store personlige fordeler av en god plassering i en gruppe for de med XX kromoson så må du nesten være tydelig på det. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simenf Posted August 16 Share Posted August 16 Nå kan jo dette ha vært en fyr som hadde fått overta en startnummer i siste øyeblikk.... 1 Quote Simen NOTS Vernegruppe/NOTS Drammen/storhjulsmafiaen 😜 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts