Vestlendingen Posted August 16 Share Posted August 16 Hei.. er det noen som vet hvilke hjul dette kan være, og hva det kan være verdt å selge brukt? Er et hjulsett som fulgte med en tempo sykkel, og vurdere å selge det. Har ikke veiet bakhjulet, men framhjulet veier ca 700 gram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gruskverner Posted August 16 Share Posted August 16 Zipp 808 1. generasjon fra 2005-2008, tubular/pariser. http://www.usedzipp.com/p/zipp-808-2005-2008-aero-wheelset-wheels.html?m=1 De har vel strengt talt bare affeksjons-/retro-verdi i dagens marked, kanskje du får et par lapper fra en fyr som vil pimpe en retro-racer. Ser ut til at forrige bruker har sølt lim i bremsebanen og/eller har montert bremseklossene for lavt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panda Posted August 16 Share Posted August 16 Var ikke lagrene i disse ufattelig dårlige? Kanskje du kan selge forhjulet som banehjul for 300-400 kr. Vanskelig å se standen på bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vestlendingen Posted August 16 Author Share Posted August 16 Takker for oppklaring.. Så da bør eg slå til på et bud på 2.000,- eg har fått skjønner eg.! 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalshus Posted August 17 Share Posted August 17 Lagerne kan byttes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vestlendingen Posted August 19 Author Share Posted August 19 Gruskverner skrev (På 16.8.2024 den 20.14): Zipp 808 1. generasjon fra 2005-2008, tubular/pariser. http://www.usedzipp.com/p/zipp-808-2005-2008-aero-wheelset-wheels.html?m=1 De har vel strengt talt bare affeksjons-/retro-verdi i dagens marked, kanskje du får et par lapper fra en fyr som vil pimpe en retro-racer. Ser ut til at forrige bruker har sølt lim i bremsebanen og/eller har montert bremseklossene for lavt. Kan eg spørre om hvordan du vet at det er Zipp og ikke kinasett? Noen som påstår at det er kinasett og ikke Zipp original? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoeT Posted August 19 Share Posted August 19 Golfballmønster på felg og nav som ser veldig ekte ut. Kinahjul har som regel plan overflate på felg og har generiske "vanlige" nav. Har du fått bud på 2000kr er det bare å slå til med en gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts