Jump to content

Boa-problemer

Ndreas

Recommended Posts

Fikk mine første boasko for et par mnd'er siden, og nå er boaen på den ene skoen vanskelig å slakke. Mekanikken trekkes ut på enkelt vis, men kabalen slakkes ikke. Jeg må dra skikkelig i kabelen for å få den løs, og selv da er det lite bevegelse.

Noen som har noen trips/ticks eller løsningsforslag?

Det er ikke alltid at "boa" er Boa.

Mine Nortwave vinter sko har NW sin egen boa løsning som er crap i forhold til originalen og baserer seg på et kunsstoff snøre i stedet for wire.

Greit å være sikker på at det er boa før man drar igang reklamasjonen, så man ikke blir skuffa😉

• Like 1

Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går......

Jeg har benyttet BOA sin livstidsgaranti til kona sine Scott sykkelsko. En prosess du må gjennom på hjemmesiden med å klikke deg gjennom hvilken modell BOA det er snakk om, osv. og deretter fikk jeg ny levert på døra med DHL etter bare 2 dager. Imponerende. De sendte oss i tillegg 2 stk. så om det skulle ryke på den andre skoa hennes så er vi parat.

Vi har BOA på x antall sykkelsko, snowboardstøvler, og fjellsko - og det er kun denne ene vi har måttet erstatte. Solid produkt.

• Like 1