Vemod Zachariassen Posted August 22 Share Posted August 22 Eg har ein Surly Bridge Club som blir brukt som transportsykkel/altmoglegsykkel. Per i dag står doningen med 27,5-tomshjul og Vittoria Mezcal i 2,6 tommar. Bosset i bakhjulet er i ferd med å ta kvelden, og dette er ein nokså ukurant komponent. Navet er frå Novatec, med hurtigkopling og 141 mm breidde. Ifølgje Surly kan eg bruka nav med anten 135 eller 141 mm breidde på denne sykkelen. Aktuelle tiltak: nytt nav og sjølvbygg med same felg (har aldri bygd hjul sjølv) nytt hjul (f.eks. Shimano MT500) og nye dekk (litt smalare) med slange etc. Det ser ut til at det er vanskeleg å få tak i QR-hjul med brei felg til slangelaus bruk. Prøver å gjera dette så rimeleg som mogleg. Kva ville forsamlinga ha gjort i same situasjon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 22 Author Share Posted August 22 Dersom nokon har kjennskap til greie hjul med brei felg og nav på 135 eller 141 mm som også kan køyrast slangelaust, takkar eg for tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ObserWang Posted August 22 Share Posted August 22 Hva med dette? Aner ikke hvor bredt du vil ha det, men X-Caliber 9 kommer dette og 2,35 som standard. https://www.trekbikes.com/no/no_NO/utstyr/sykkelkomponenter/sykkelhjul/terrengsykkelhjul-og-hjulsett/bontrager-kovee-tlr-boost-32-hole-27-5-6-bolt-disc-mtb-wheel/p/31447/?colorCode=black Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 22 Author Share Posted August 22 Takk! Godt tips, men eg ser det er micro spline. Eg treng HG. Kva med dette hjulet og adapter til QR? https://bikeshop.no/dt-swiss/w0m1900tgdlsa18972/dt-swiss-m-1900-spline-db-20-bakhjul-275-12x148-mm-boost-shim-sram-hg11 Innbiller meg at det breidda på navet blir 141 mm dersom eg bruker denne adapteren: https://bikeshop.no/dt-swiss/dt0054/dt-swiss-240s-350-370-ombygningssett-til-qr-5-x-135-mm-bak Stemmer det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raoul Duke Posted August 22 Share Posted August 22 Det vil nok fungere, men det fins jo rimeligere alternativer: https://www.trekbikes.com/no/no_NO/utstyr/sykkelkomponenter/sykkelhjul/terrengsykkelhjul-og-hjulsett/trek-alex-md35-boost-141-27-5-mtb-wheel/p/25383/?colorCode=black Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 22 Author Share Posted August 22 Raoul Duke skrev (1 time siden): Det vil nok fungere, men det fins jo rimeligere alternativer: https://www.trekbikes.com/no/no_NO/utstyr/sykkelkomponenter/sykkelhjul/terrengsykkelhjul-og-hjulsett/trek-alex-md35-boost-141-27-5-mtb-wheel/p/25383/?colorCode=black Takk! Det såg veldig aktuelt ut. Må finna meg ein Trek-forhandlar, da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 23 Author Share Posted August 23 Dette kan kanskje vera eit alternativ: https://trondheimsykkelservice.no/product/hjul-bak-dartmoor-tomcat-novatec-27-5-135x9-qr/ Handbygd (som sikkert er eit pluss), men korleis er kvaliteten på felg og nav, tru? Kvaliteten på navet sykkelen vart levert med, gjer at eg er noko skeptisk til Novatec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil307 Posted August 23 Share Posted August 23 Kan lite om Surly .Men hva kan gå galt om du bruker 142 nav med gjennomgående Aksel med mutter .1mm kan da ikke ha noe å si .Blir sikkert dyrere pga Aksel men utvalget er større .Om ikke det er håpløst å få lang nok Aksel i 10 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 23 Author Share Posted August 23 Kjetil307 skrev (1 time siden): Kan lite om Surly .Men hva kan gå galt om du bruker 142 nav med gjennomgående Aksel med mutter .1mm kan da ikke ha noe å si .Blir sikkert dyrere pga Aksel men utvalget er større .Om ikke det er håpløst å få lang nok Aksel i 10 mm Dette er jo ein tanke, men eg trur det blir problematisk. OLD på ramma er 138 mm, som dermed kan knipast saman til 135 mm eller vidast ut til 141 mm. Med 142 mm og thru axle blir kassetten ståande på same stad som ved bruk av 135 mm-nav, mens giret vil vera lenger ut frå hjulet. Eg er nokså sikker på at boost-nav (148 mm) med andre endekoppar (f.eks. DT Swiss sine) vil gi meg same breidde som eg har no. Men 135 mm-nav blir billigare, og eg får nok klaring mellom dekk og kjede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil307 Posted August 23 Share Posted August 23 Har brukt et 10-135 dt swiss nav på Boost ramme Brukte da kopper fra Dt swiss til 142 -12 å 3mm spacer begge sider å spacer på bremseskive .Det gikk i mange år før kvist førte gir i eiker . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalshus Posted August 23 Share Posted August 23 Kjøp deg et DT Swiss G1800 bakhjul og HWGXXX0001528S endekopper. Så får du et flott 135mm QR bakhjul somdu får tak i reservedeler til i lang tid. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 24 Author Share Posted August 24 Chalshus skrev (7 timer siden): Kjøp deg et DT Swiss G1800 bakhjul og HWGXXX0001528S endekopper. Så får du et flott 135mm QR bakhjul somdu får tak i reservedeler til i lang tid. Faktisk er det dette hjulet eg har på grussykkelen. Ingen issues so far, så det tyder på at du kan ha rett. Tenkjer eg rett når eg legg til grunn at at dei same endekoppane kan brukast på boost-nav? Nokon spesiell grunn til å gå for G1800 i staden for M1900? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil307 Posted August 24 Share Posted August 24 Tenker at Chalshus kom med et bra forslag Dt er bra komponenter .135 kan ikke bare bygges om til Boost uten videre . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbl Posted August 24 Share Posted August 24 Skulle du ende opp med selvbygg, må du si fra om du vil låne et altfor lite brukt stativ og øvrig verktøy 🙂 (Har ikke helt kommet helt i gang med den hjulbyggerkarrieren min) 1 Quote Sykkel.org for entusiaster på alle slags underlag og med alle slags styreformer. Vær noenlunde grei: https://www.sykkel.org/guidelines/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 24 Author Share Posted August 24 perbl skrev (41 minutter siden): Skulle du ende opp med selvbygg, må du si fra om du vil låne et altfor lite brukt stativ og øvrig verktøy 🙂 (Har ikke helt kommet helt i gang med den hjulbyggerkarrieren min) Etter litt att og fram tippar eg det blir det handbygde hjulet frå Trondheim sykkelservice. Skiftar til litt smalare dekk i same slengen. Mezcal i 2,6 (som i realiteten er enda større) er overkill for både bruksområde og felgdimensjon. (Om nokon som les dette, har behov for nye halvfeitdekk i pen stand, kan eg fortelja at det snart er mogleg å gjera eit skup på bruktmarknaden.) Når dette er sagt, er det ikkje utenkjeleg at eg også byggjer opp det gamle hjulet med nytt nav. Da kan det bli svært aktuelt med lån av utstyr. Takk for tilbodet! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalshus Posted August 24 Share Posted August 24 Ja, jeg har rett. M1900 kan bygges om til Boost QR om du skulle ønske det. Du bruker de samme endekoppene. Du kan ikke konvertere Boost 148 til 135QR. Bridge Club i 700c utgave takler maks 47mm. Da er G1800 hjulet utmerket. Kanskje det er mer aero med en bredere felg, men da velger man heller en annen sykkel. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 24 Author Share Posted August 24 Takk for gode svar! Forstår eg deg rett om boost 148 kan byggjast om til 141 QR? (142 - 7 = 135 og 148 - 7 = 141) Aerodynamikk er ikkje grunnen til at eg har Bridge Club. Det er den mest terrengsykkelaktige sykkelen eg har, og derfor held eg meg helst til 27,5-hjul. Dersom eg med tida får lyst på nytt hjulsett på grusraceren, kan det vera at Bridge Cluben arvar G1800-hjula eg har frå før. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted August 24 Author Share Posted August 24 Ei problemstilling eg no kjem til å grubla på: Skal eg pressa saman baktriangelet slik at eg permanent endrar OLD til 135 mm (såkalla cold setting)? Trur vi at det er noko poeng? Det er snakk om 1,5 mm på kvar side. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalshus Posted August 24 Share Posted August 24 Riktig det med endekoppene. Med 27,5 ville jeg valgt et boosthjul. Så får du bredere felg. Det siste vet jeg ikke. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted August 25 Share Posted August 25 Jeg ville droppet cold setting. Det kan bli vrient å få gjort det jevnt uten noen jigger eller annet. Selv om det sikkert finnes filmer på Youtube der noen gjør det med hyssing og en gammel takrenne. Risikoen for at noe blir skeivt fremstår for meg som større enn ulempen ved å presse sammen ramma når du monterer hjulet. LarsB 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.