Jump to content

Ruter på Strava

Recommended Posts

Har med blandet hell brukt rutene som dukker opp nær meg, på turer med utgangspunkt et annet sted enn der jeg bor.

Men når jeg drar kartet ned i europa, mens jeg sitter i sofaen får jeg selvsagt ikke opp slikt, da jeg ikke er der just nuh.

Tips til å finne ruter som er sykla på any location? 
jeg vet jeg kan gå inn på ruter til andre syklister og kopiere denne, men tenkte gjøre bredere søk enn en og en

dårlig formulert? Prøv likkavæl 🙂

Om itj ainna så på trass

Jo, telefon stemmer det. Det fant jeg fort ut! 

Takk for påminnelsen om den tråden, huska ikke den i går kveld. Da ser jeg det må bli en kombo mellom route builder og heatmap i strava om jeg skal få mekka meg noe på forhånd. Heatmap spiser telefonbatteri, min tlf begynner bli litt sliten og jeg må myse så inni helsikes da jeg ikke har styrkebriller med på tur. Går fint å sykle uten, ja! 🙂

Ble litt  Utubeinspirert  og fikk vyer om å kanskje ha et minimum av kveldsklær i liten rammeveske, sykle en bra dagstur, leie seng, så sykle hjem dagen derpå (altså en miniminiversjon av video)

Om itj ainna så på trass

• 2 weeks later...

Ikke sikkert det er det du ser etter, men jeg  bruker endel google. Hvis jeg har en halveis rute i tankene også lurer jeg på ulike alternativer. F.eks "Valley of tears GC Strava" + på Soria, Mogan alt etter som. Da syns jeg det som regel kommer opp en grei oversikt over ulike muligheter med link rett til løypen i Strava.

Ja, det gjør det! Importerte et par ruter fra alicante, men der glemte jeg krysse for paved, tror jeg. Fine turer altså, men det var et lengre strekke med ekte kuppulstein og jordveier som tok tiiiiid.

kjørte egne alfernativer av den ene løypa de neste dagene. 

Forøvrig er det smått genialt bare å kunne importere rutene på computern og følge streken (så lenge man gjør dett… note to self)

Fargeskjerm hadde nok hjulpet på litt dårlig syn

Om itj ainna så på trass