arne_and Posted August 27 Share Posted August 27 Jeg ønsker meg et mobiletui til Pixel 7 som beskytter skjermen, men som ikke er et tykt og tungt lommeboketui. Jeg kan kjøpe herdet glass for å klistre på, men er skeptisk til om det beskytter nok og om det blir bra nok i bruk. Finnes det noen andre alternativer som beskytter skjermen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted August 29 Author Share Posted August 29 Dette ser ut som et alternativ: https://www.phonelife.no/mobilbeskyttelse/google/pixel-7/full-protection-case-google-pixel-7-black Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullars Posted August 29 Share Posted August 29 "Std løsningen" er jo et herdet glass som man limer på skjermen og det funker bra, koster lite og en enkelt å bytte. På Iphone så bruker jeg en løsning fra Clas Ohlson med aplikator som gjøre at det er veldig enkelt å montere korrekt uten støv og bobler. Deksler som har film over skjermen beskytter jo ikke nødvendigvis noe mer og vil ofte påvirke både touch og synskvalitet. Jeg har et enkelt støtabsonerende deksel fra Tech 21 kombinert med skjermbeskytter i herdet glass og telefonen er med overalt og har så langt ikke en stripe. Kidsa mine har samme løsning og har hatt det de siste 3årene og deres telefoner lever et hardt liv, men bærer ikke preg av det om man tar av deksel og beskyttelse glass. Solgte akkurat 2 Iphone som de hadde brukt i 3år og det eneste sporet etter bruk var noe mindre striper på ramma og redusert batterikapasitet. Quote Fortsatt under 50, men blir eldre for hver dag som går...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted August 29 Share Posted August 29 arne_and skrev (5 timer siden): Dette ser ut som et alternativ: https://www.phonelife.no/mobilbeskyttelse/google/pixel-7/full-protection-case-google-pixel-7-black Har hatt noe lignende engang i tiden, og det fungerer helt greit. Skjermresponsen kan gå litt ned, men ikke veldig. Tipper du finner samme vare på AliExpress. Som @Gullars nevner er skjermbeskytter og en form for case standard. Gikk selv for Panzerglass og Otterbox Symmetry Robust. Vet ikke helt hvor mye mer et slikt case du linker faktisk beskytter skjermen. Det blir en fastmontert skjermbeskyttelse i plast vs løst herdet glass. Mye kommer jo ann på fallet. Otterbox har vel Defender og Defender Pro, og de er ganske bulky saker, som visstnok skal beskytte sidene på mobilen mer. Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts