Jump to content

Terrengsykkel VM 2024 - hvor kan man se dette på tv/datamaskin/stream whatnot?

Recommended Posts

Herreløpet hadde kommentatorer, men ikke dameløpet. Ikke ble det sendt live engang, heller. Damene syklet før herrene så jeg ble slått irritert når premieutdelingen for begge klasser kom etter herreløpet før jeg hadde sett dameløpet. TV2 meldte nemlig start 13.20. Skuffende dekning av TV2 måtte MAX få rettighetene til VM også ASAP. TV2 sine blemme, ingen brukerfeil fra deres side..

• Like 1

Sendingen i dag ble ganske merkelig. Det skyldes at programmet ble endret og framskyndet i siste liten pga uvær. Det ble færre runder i øvelsene og dameklassene ble slått sammen til ett ritt.

Uansett, hvis ikke TV2 ønsker å legge mer i sin dekning av terrengsykling, kan de like gjerne gi rettighetene videre til noen med snev av interesse.

• Like 3

nohgod skrev (8 timer siden):

Sendingen i dag ble ganske merkelig. Det skyldes at programmet ble endret og framskyndet i siste liten pga uvær. Det ble færre runder i øvelsene og dameklassene ble slått sammen til ett ritt.

Uansett, hvis ikke TV2 ønsker å legge mer i sin dekning av terrengsykling, kan de like gjerne gi rettighetene videre til noen med snev av interesse.

100% enig! 

Tror xc-vm bare følger med når tv2 kjøper ekslusive rettigheter til landevei.

Tidligere år har de prøvd seg på å legge det på betalingskanal (tv2 sport?), men de skjønte kanskje at ingen vil kjøpe abonnement for å betale for 1 ritt, samtidig som det også skaper mye misnøye blant sykkelfans. 

JoeT skrev (30 minutter siden):

Tror xc-vm bare følger med når tv2 kjøper ekslusive rettigheter til landevei.

Tidligere år har de prøvd seg på å legge det på betalingskanal (tv2 sport?), men de skjønte kanskje at ingen vil kjøpe abonnement for å betale for 1 ritt, samtidig som det også skaper mye misnøye blant sykkelfans. 

Det lå da på TV 2 Play .Jeg ringet å spurte å da var svaret At det ikke lå i mit Telia Abo.(gamle GET) .Men kul kis på Kundeservice åpna i helga som reklame .Ellers 110 kr mnd takk 

JoeT skrev (3 timer siden):

Ja, man må ha tv2 play. Tidligere år måtte man ha tv2 sport, som er en tjeneste man må betale enda mer for.

Ja å det har jeg gratis gjennom Telia ,men sport var tillegg .Nå var jeg heldig med kul service på kundesupport .

Det er trolig fordi damestarten ble flyttet til før herrerittet grunnet uvær og TV2 som hadde rettighetene ga flatt f.. i å følge med på hva som skjedde. Så de har ikke oppdatert sendeskjema og ikke fått sendingen når den gikk.