Jørgen S. Posted August 28 Share Posted August 28 Ja, som tittel sier. Hvor kan man se VM på en passende skjerm? Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted August 28 Share Posted August 28 LLM'en til MS sier det er tv2 sport/play https://www.terrengsykkel.no/sykkelritt/vm/sjekk-nar-og-hvor-du-kan-se-de-norske-vm-utoverne-i-aksjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan77 Posted August 28 Share Posted August 28 Ndreas skrev (8 minutter siden): https://www.terrengsykkel.no/sykkelritt/vm/sjekk-nar-og-hvor-du-kan-se-de-norske-vm-utoverne-i-aksjon Det der er fra i fjor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen S. Posted August 28 Author Share Posted August 28 Ser ut som det er TV2 nå også, og kun finaler. Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted August 28 Share Posted August 28 Det er jo ikke noe annet enn finaler i VM. Det er seeding i utfor, men det vises aldri, akkurat som kvalik i WC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted August 29 Share Posted August 29 Ikke noe som kan streames noe sted, via uci, eller youtube? Evt noe ala redbull tv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hen9ng Posted August 31 Share Posted August 31 Kortbane Elite, Utfor Elite, ligger ute i TV2 Play sin spiller. TV2 har eksklusive rettigheter til VM og er derfor ikke tilgjenglig på Max som ellers sender world cup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted September 1 Share Posted September 1 Og man måtte ha sports-pakke fra TV2 for å se. Holder med den jeg har via Max for å se WC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olechr Posted September 1 Share Posted September 1 Vet ikke hva jeg gjør galt, men den sendingen jeg så var uten kommentatorer 1 Quote Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted September 1 Share Posted September 1 Olechr skrev (2 timer siden): Vet ikke hva jeg gjør galt, men den sendingen jeg så var uten kommentatorer Hos meg så jeg herreløpet med og dameløpet uten kommentator.. 🙄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hen9ng Posted September 1 Share Posted September 1 Herreløpet hadde kommentatorer, men ikke dameløpet. Ikke ble det sendt live engang, heller. Damene syklet før herrene så jeg ble slått irritert når premieutdelingen for begge klasser kom etter herreløpet før jeg hadde sett dameløpet. TV2 meldte nemlig start 13.20. Skuffende dekning av TV2 måtte MAX få rettighetene til VM også ASAP. TV2 sine blemme, ingen brukerfeil fra deres side.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nohgod Posted September 1 Share Posted September 1 Sendingen i dag ble ganske merkelig. Det skyldes at programmet ble endret og framskyndet i siste liten pga uvær. Det ble færre runder i øvelsene og dameklassene ble slått sammen til ett ritt. Uansett, hvis ikke TV2 ønsker å legge mer i sin dekning av terrengsykling, kan de like gjerne gi rettighetene videre til noen med snev av interesse. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted September 2 Share Posted September 2 nohgod skrev (8 timer siden): Sendingen i dag ble ganske merkelig. Det skyldes at programmet ble endret og framskyndet i siste liten pga uvær. Det ble færre runder i øvelsene og dameklassene ble slått sammen til ett ritt. Uansett, hvis ikke TV2 ønsker å legge mer i sin dekning av terrengsykling, kan de like gjerne gi rettighetene videre til noen med snev av interesse. 100% enig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoeT Posted September 2 Share Posted September 2 Tror xc-vm bare følger med når tv2 kjøper ekslusive rettigheter til landevei. Tidligere år har de prøvd seg på å legge det på betalingskanal (tv2 sport?), men de skjønte kanskje at ingen vil kjøpe abonnement for å betale for 1 ritt, samtidig som det også skaper mye misnøye blant sykkelfans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil307 Posted September 2 Share Posted September 2 JoeT skrev (30 minutter siden): Tror xc-vm bare følger med når tv2 kjøper ekslusive rettigheter til landevei. Tidligere år har de prøvd seg på å legge det på betalingskanal (tv2 sport?), men de skjønte kanskje at ingen vil kjøpe abonnement for å betale for 1 ritt, samtidig som det også skaper mye misnøye blant sykkelfans. Det lå da på TV 2 Play .Jeg ringet å spurte å da var svaret At det ikke lå i mit Telia Abo.(gamle GET) .Men kul kis på Kundeservice åpna i helga som reklame .Ellers 110 kr mnd takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoeT Posted September 2 Share Posted September 2 Ja, man må ha tv2 play. Tidligere år måtte man ha tv2 sport, som er en tjeneste man må betale enda mer for. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil307 Posted September 2 Share Posted September 2 JoeT skrev (3 timer siden): Ja, man må ha tv2 play. Tidligere år måtte man ha tv2 sport, som er en tjeneste man må betale enda mer for. Ja å det har jeg gratis gjennom Telia ,men sport var tillegg .Nå var jeg heldig med kul service på kundesupport . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molly Posted September 2 Share Posted September 2 Nå greier jeg ikke å finne damerittet på TV2 Play en gang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TordBH Posted September 3 Share Posted September 3 Molly skrev (På 2.9.2024 den 12.00): Nå greier jeg ikke å finne damerittet på TV2 Play en gang? TV2 hadde feil i opptaket sitt så damerittet finnes dessverre ikke i opptak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hen9ng Posted September 3 Share Posted September 3 Det er trolig fordi damestarten ble flyttet til før herrerittet grunnet uvær og TV2 som hadde rettighetene ga flatt f.. i å følge med på hva som skjedde. Så de har ikke oppdatert sendeskjema og ikke fått sendingen når den gikk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molly Posted September 4 Share Posted September 4 Jaja, det var 59 kr rett ut av vinduet 😜 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ndreas Posted September 4 Share Posted September 4 Be om penga tilbake, sikkert ikke mange som gidder, men er jo beste måten å sende en tilbakemelding på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts