Romnes Posted August 28 Share Posted August 28 Hei, da jeg sliter noe voldsomt med å finne 27,5 12x157 superboost hjul ser det ut som jeg kanskje har funnet noe, så da spør jeg forumet her om det er noen som har erfaringer med newmen og/eller beskar hjulene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan77 Posted August 28 Share Posted August 28 Beskar? Ikke noe å lure på, this is the way! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted August 28 Share Posted August 28 Har de virkelig klistra "beskar" på et produkt? Her føler jeg fallhøyden blir urimelig stor. This is NOT the way! 1 1 1 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnebv Posted August 28 Share Posted August 28 Newmen Mithril er kanskje verdt den ekstra kostnaden (?). "Dragesikkert" er sikkert å overdrive, men vanskeleg å teste. Betre enn Beskar er eg trygg på at det er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted August 29 Share Posted August 29 Jeg har hatt et par Newmen sl.a.25 i sju år uten å gjøre annet med dem enn å bytte lagrene. Får anbefaling fra meg. LarsB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted August 29 Share Posted August 29 13 minutes ago, LarsB said: Jeg har hatt et par Newmen sl.a.25 i sju år uten å gjøre annet med dem enn å bytte lagrene. Får anbefaling fra meg. LarsN De er fine, til de får flat spot bak. Vi sykler kanskje ikke like hardt. De grovere felgene fra newmen har fått topp skussmål fra hjulknusern Paul Aston Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romnes Posted August 31 Author Share Posted August 31 Har du noen link til Paul Aston? Finner ingen reviews på beskar hjul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted September 1 Share Posted September 1 Ingen på beskar, nei. Men Newmen er tradisjonelt veldig solide i grovere varianter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts