Otoen Posted August 29 Share Posted August 29 Dato er satt, 15-17 august👍🏻. jeg har booket rom på Tynset hotell. Ønsker man overnatting og komfort så er det lurt å booke tidlig, da er man sikret det iallfall. Via booking.com så er det gratis avbestilling frem til den 14.aug også, så greit å ordne såpass tidlig. Egg og bacon til frokost azz😋. Så håper jeg at rittledelsen har lest tråden her inne for tips rundt hva de kan gjøre for å få med flere deltakere tidlig. Kult hvis de går for en knallpris før jul feks. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gew88 Posted August 30 Share Posted August 30 Så gøy det var i år, må det nesten bli ny runde neste år. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted August 30 Share Posted August 30 Siden det var så fint vær i år vil jeg bli med neste år også 🙂 LarsB 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts