Horpest Posted September 2 Share Posted September 2 Hei, sliter med gnagsår på innsiden av lyskene. Bruker solide Bib shortser fra gode merker og bruker krem. Er problemet rett og slett sete? Kjører på et Selle Italia som følgte med min Cervelo Soloist. Noen som har noen gode tips eller er det bare å ut å handle nytt sete? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torhovland Posted September 2 Share Posted September 2 Du seier lyskene. Er dette i kontakt med sete? Dersom nei, så tippar eg at problemet heller er shorts som er for stor, altså ikkje tettsittande nok. Om du ikkje finn noko betre løysing, prøv gnagsårplaster. Og kanskje prøve ein annan krem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SykkelØyvind Posted Tuesday at 02:07 PM Share Posted Tuesday at 02:07 PM Og må spørre: Du har ikke noen form for underbukse under sykkelbukse? Setet og plasseringen av dette kan godt være synderne. Quote Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei Sykkeltilpasser hos sFit_Helse Grunnlegger av Terrengsykkelrittet For tiden i utdanningspermisjon. Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Horpest Posted Wednesday at 06:48 PM Author Share Posted Wednesday at 06:48 PM Lyskene blir vel i kontakt med under/sida av setet. Har ingenting under Bib. Skal prøve meg med gnagsårplaster! Takk for svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts