AtleR Posted September 2 Share Posted September 2 Noen som kan tipse om en god app for å logge styrketrening? Må kunne sette opp et program med øvelser. Det må være enkelt å legge inn og endre vekt på hver øvelse. Både hva jeg skal ta og hva jeg faktisk tok. Må kunne gjennomføre øvelsene i annen rekkefølge enn etter plan (jeg gidder ikke å vente på et apparat hvis jeg kan gjøre noe annet) Pluss hvis øktene kan sendes til Garmin/Strava Har testet å lage økter på Garmin Connect men de kan etter det jeg ser bare kjøres på klokka noe som er knotete. Quote Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony - Wahoo KickrBike Shift Link to comment Share on other sites More sharing options...
torhovland Posted September 2 Share Posted September 2 Det var ein annan tråd på dette: 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AtleR Posted September 2 Author Share Posted September 2 torhovland skrev (1 time siden): Det var ein annan tråd på dette: Ahh. Takk. Da kan denne gjerne slettes Quote Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony - Wahoo KickrBike Shift Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne_and Posted Tuesday at 10:34 AM Share Posted Tuesday at 10:34 AM Hevy ser ut til å oppfylle dine krav, og kan brukes i gratisversjon. Den viser hva du tok forrige gang, vet ikke om du kan legge inn et spesifikt mål for hver økt, men målet hver gang er vel å ta samme vekt/flere reps eller litt høyere vekt (selv om det ikke alltid går). Du kan også angi hvor hardt det var (eks. "kunne definitivt klart en rep til"). Den kan ikke synke med Garmin, men jeg googlet nylig etter dette og Garmin er veldig restriktive med hvem de slipper til, Hevy har skrevet om dette. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts