LarsB Posted Friday at 07:33 AM Share Posted Friday at 07:33 AM Hei, Det ser ut som om man blir hørt. Det kom nettopp en sms til meg med tilbud om Early Bird påmelding og spar 415. I samme øyeblikk kom det en mail med tilbud om å spare opp til 510. Så hvem vet hvor mye vi kan spare ved å vente enda litt til. 😉 Jeg tror jammen jeg skal slå til siden jeg helt sikkert kommer til å melde meg på likevel. Det kan hende det blir regn i august 2025. Men noen sjanser får man ta her i livet. LarsB 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knuthaug Posted Friday at 07:40 AM Share Posted Friday at 07:40 AM LarsB skrev (6 minutter siden): Jeg tror jammen jeg skal slå til siden jeg helt sikkert kommer til å melde meg på likevel. Det kan hende det blir regn i august 2025. Men noen sjanser får man ta her i livet. Jammen lufttrykket da?!? 1 Quote http://norskenduro.no - Alle norske enduroresultater på ett sted. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LarsB Posted Friday at 08:03 AM Author Share Posted Friday at 08:03 AM Jeg kommer til å satse på 17/19 tenker jeg med mulighet til å gå litt opp om jeg blir tjukkere. Man får en del luft for de 515 kronene man sparer ved å hoppe på early-bird tilbudet. LarsB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan77 Posted Friday at 08:10 AM Share Posted Friday at 08:10 AM Penger spart er penger tjent. Da har jeg akkurat tjent 515 kroner og kan bruke dem på noe mer eller mindre nødvendig. Lurer på hva en sånn banan-holder som kan festes på flaskestativboltene koster? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokr Posted Friday at 11:21 AM Share Posted Friday at 11:21 AM Stefan77 skrev (3 timer siden): Penger spart er penger tjent. Da har jeg akkurat tjent 515 kroner og kan bruke dem på noe mer eller mindre nødvendig. Lurer på hva en sånn banan-holder som kan festes på flaskestativboltene koster? Løp og kjøp https://fyndiq.no/produkt/sykling-vannkoppstativ-bananholder-sykler-sykkel-vannflaskeburholdere-273118acd9d84159/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AtleR Posted Friday at 12:01 PM Share Posted Friday at 12:01 PM Påmeldt - så da er det bare å holde seg igang og ikke bli alt for tjukk i vinter😳 Nerding med Dekk, trykk, aerogains er jeg sikker på at kommer tidsnok:) Quote Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony - Wahoo KickrBike Shift Link to comment Share on other sites More sharing options...
dundun Posted 15 hours ago Share Posted 15 hours ago Påmeldt! Meldte også fra at returbuss til Pellestova hadde vært fint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts