Olechr Posted September 6 Share Posted September 6 Da jeg ikke kjenner så godt til gravelrittene, er det noen som har noe å anbefale? Jeg tenker å ha ett mål i året jeg sykler. I år var det Vattern som var greia. Neste år har jeg lyst til å prøve noe på grus. Helst i Europa og vil ha ett stort ritt med mye folk og trøkk. Ritt med 100 mann gidder jeg ikke uansett hvor fet løypa er. Må gjerne være før sommerferien da jeg har en tendens til å bli syk i august. Finnes det noe ala Vattern, Mallorca 312, Birken o.l men i gravel format. Quote Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokr Posted September 6 Share Posted September 6 Jeg drømmer om ø delta på Grinduro i Italia. Kona har sagt ja i år men det utgikk pga andre aktiviteter. https://grinduro.com/italy/ vet ikke mye om det. Men må være en opplevelse. Mat, vin og sykkel kan ikke gå feil. -jk- 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsmell Posted September 6 Share Posted September 6 The Traka i Spania burde være noe som passer deg😁👍 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tho Posted September 6 Share Posted September 6 Traka anbefales. Merk at det blir fort utsolgt. 200km er mest populært. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsfn Posted September 6 Share Posted September 6 Gravel VM i Nice😎 Kvallikritt i Danmark eller Sverige først. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SindreSA Posted September 8 Share Posted September 8 larsfn skrev (På 6.9.2024 den 22.20): Gravel VM i Nice😎 Kvallikritt i Danmark eller Sverige først. Yes - om man bare noen gang kom i god nok form til å kvalifisere seg. Quote 📷 sindresandersen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olechr Posted September 8 Author Share Posted September 8 Da har jeg fått noen ritt jeg ikke viste om som virker som gode alternativer. VM er også fristende, men da går hele sesongen. Så får se om det er aktuelt. 😀 Quote Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutspeed Posted September 9 Share Posted September 9 Grinduro virker helt suverent! Har tidligere bablet om akkurat slikt format. Tur med innlagte fartsetapper, kun 1 sykkel, og vanskelig å vite hva som vil funke best. Usikker på om det kunne funket her på berget, men bør jo være mye mer overkommelig enn å være på stålet i 3-6 timer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokr Posted September 9 Share Posted September 9 Knutspeed skrev (4 timer siden): Grinduro virker helt suverent! Har tidligere bablet om akkurat slikt format. Tur med innlagte fartsetapper, kun 1 sykkel, og vanskelig å vite hva som vil funke best. Usikker på om det kunne funket her på berget, men bør jo være mye mer overkommelig enn å være på stålet i 3-6 timer? Fruen og jeg hadde en samtale om Grinduro 2025. Har vel ikke kommet noen dato enda. Men hun er med neste år 🙂 må bare lete i venneflokken etter noen som vil være med. Ulempen er at de fleste vennen mine mener jeg er gal som sykler «så mye»…. Håper vi klarer å finne noen som i det minste blir med for maten og opplevelsen sin skyld. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torhovland Posted September 9 Share Posted September 9 https://dirtyreiver.co.uk/ https://www.therift.bike/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sls Posted September 12 Share Posted September 12 https://www.facebook.com/reel/800364788846633 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnoos Posted September 14 Share Posted September 14 Kanskje ikke helt det du ser etter, men steppenwolf i Tyskland virker jo kult og Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts