Romnes Posted September 7 Share Posted September 7 Hei, er det noen som har erfaring med r2-bike.com? Vurderer sterkt å bestille ett hjulsett derifra da det er god pris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loki Posted September 7 Share Posted September 7 Det er solide greier det tror jeg, vet ikke om de moms avtale med Norge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars-Erik Posted September 7 Share Posted September 7 De er helt ok, bare husk MVA og gebyr. Handlet flere ganger og ingen negative erfaringer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even Posted September 7 Share Posted September 7 Handlet der og veldig fornøyd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamez Posted September 7 Share Posted September 7 Raskt og ryddig. Moms tilkommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SykkelEirik Posted September 7 Share Posted September 7 Jeg kjøpe Dura Ace gruppesett derfra. Veldig god pris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted September 7 Share Posted September 7 Topp sjappe! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted September 9 Share Posted September 9 Har også fått bygget hjulsett der (og handlet div. stæsh gjennom årene), fornøyd hver gang - men som andre sier; sjekk opp med/vær forberedt på MVA og gebyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted September 9 Share Posted September 9 Har også kjøpt hjulsett derfra til en ok pris, ingenting å utsette på det. Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØysteinS Posted September 9 Share Posted September 9 Jeg handlet et hjulsett i sommer, Newmen Phase 30, og iht sidene skulle det følge med ett Milkit tubeless-sett pr hjul, men jeg fikk bare ett. Det løste seg glatt ved å kontakte de, og fikk noen muligheter for kompensasjon, så jeg valgte 30 euro kreditt på brukerkontoen på R2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molly Posted September 11 Share Posted September 11 Fikk det jeg bestilte raskt, samt en pakke med Haribo 🙂 Godt fornøyd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts