Majoren81 Posted September 8 Share Posted September 8 Poden må ha ny sykkel........... Han fyller 11 og er snart 150cm høy. Sykler ritt, så jeg tenker en 27,5 HT er gode greier. Sykkelen må ha en ok demper og gjerne dropper post. Fint om ikke sykkelen veier for mye. Han klager nå over at nåværende sykkel er for tung (Ca 15 kg). Den ser jeg.... Ellers bør alt virke som det skal. Orker ikke rep prosjekt i vinter. Budsjett: Får man noe slikt til under 10.000,-? Noen som brenner inne med noe eller har sett annonser på finn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ssdude Posted September 22 Share Posted September 22 Majoren81 skrev (På 8.9.2024 den 17.29): Poden må ha ny sykkel........... Han fyller 11 og er snart 150cm høy. Sykler ritt, så jeg tenker en 27,5 HT er gode greier. Sykkelen må ha en ok demper og gjerne dropper post. Fint om ikke sykkelen veier for mye. Han klager nå over at nåværende sykkel er for tung (Ca 15 kg). Den ser jeg.... Ellers bør alt virke som det skal. Orker ikke rep prosjekt i vinter. Budsjett: Får man noe slikt til under 10.000,-? Noen som brenner inne med noe eller har sett annonser på finn? Min datter selger en strøken HT for sti: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=369413678 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majoren81 Posted Monday at 06:38 AM Author Share Posted Monday at 06:38 AM Da har vi kjøpt ny sykkel og tråden kan lukkes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts