eldo472 Posted September 9 Share Posted September 9 Endelig en nyhet for fat-bike entusiastene. Surly Moonlander 24"x6.2" dekk bør gi god flyt når underlaget blir løst. Pinion girkasse hindrer snøen å sette seg i giret. Burde kanskje ramma ha en split for reim for ytterligere robusthet. High offset-spider ser også ut til å kunne bli en svakhet da man får et større moment i akselen på girkassa. Med vekt på godt over 20 kg, er det nok bare under helt spesielle forhold man vil ha fordel av denne. Må jo være noe for de som har hytte på fjellet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikPeirik Posted September 9 Share Posted September 9 Helt sinnsykt artig da. Virker som en helt rett bruk av girboks og belte. Ikke for meg, men jeg blir engasjert av slikt 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DesmoSkier Posted September 9 Share Posted September 9 Så den for en stund siden, og det er mange som lurer på hvilket bruksområde den doningen er tiltenkt. Den er jo f.eks. ikke en stisykkel slik som ICT, heller en overlander bikepacking-sykkel... Quote Helge https://www.strava.com/athletes/1635481 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vemod Zachariassen Posted September 9 Share Posted September 9 Det store problemet med apokalypsen kjem til å vera tilgangen på reservedelar. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikskon Posted September 9 Share Posted September 9 Overasket over at Surly finner det økonomisk bærekraftig å lansere noe så sært. Hvem trør rundt på 20 kg uten motor i 2024? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DesmoSkier Posted September 9 Share Posted September 9 41 minutes ago, erikskon said: Overasket over at Surly finner det økonomisk bærekraftig å lansere noe så sært. Hvem trør rundt på 20 kg uten motor i 2024? Jeg gjør det av og til 😉 (Eller ikke helt da, men min Transition Patrol veier vel ca 18.5 kg...) Quote Helge https://www.strava.com/athletes/1635481 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts