Dingo Posted September 10 Share Posted September 10 Ikke helt sikker på om dyret finnes, men eldstejenta har fått seg loppis-bianchi og det eneste vi ikke får justert er stemlengden. Litt for lang å nå frem nå med 110mm stem, så hvis noen har et som er mye kortere så kjøper vi. Mulig det finnes noe fra terrengsykkel-verdenen, men så langt har jeg bare sett de helt kort med 35mm klemme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaknudsen Posted September 10 Share Posted September 10 Hvis du ikke får napp finnes det ned til 35mm her: https://a.aliexpress.com/_EHuGvrr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dingo Posted September 10 Author Share Posted September 10 Bra tips, da har jeg kjøpt på Ali. Lav impulskontroll 😄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dingo Posted September 10 Author Share Posted September 10 Og nå ser jeg at ali er med i VOEC også, herrefred det her blir gøy 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaknudsen Posted September 10 Share Posted September 10 Bare husk på at det ikke er så lett å rette en klage noe sted etter at det knakk i 90 km/t ned en svingete landevei 🙃 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dingo Posted September 11 Author Share Posted September 11 Blir vel neppe snakk om de hastighetene med det første. Og skulle noe skje i 90 så er vel klaging til leverandør neppe det første vi tenker på 😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts