Grubler Posted September 13 Share Posted September 13 Den 21.09 er det nordisk mesterskap i rundbane i Halden (Karl XII rittet). Dette er også avslutningen på NorgesCup. Håper mange tar turen for litt kniving i en flott rundbaneløype som byr på mye fart og tekniske morsomheter! Påmeldingsfrist nå til mandag, så bare å hive seg med! Prisen er overkommelige 300kr. Meldt pent vær hele uka, så dette blir bra 😊. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grubler Posted September 14 Author Share Posted September 14 Her er video fra løypa: https://www.facebook.com/share/v/73TST3BcbEedMZae/?mibextid=UalRPS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted September 14 Share Posted September 14 Steike, har skjedd mye på Aspedammen siden jeg trilla der som guttunge! Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted September 14 Share Posted September 14 andersar skrev (26 minutter siden): Steike, har skjedd mye på Aspedammen siden jeg trilla der som guttunge! Trodde du holdt deg mest på andre siden av Ørsjøen jeg 🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grubler Posted September 14 Author Share Posted September 14 1 hour ago, andersar said: Steike, har skjedd mye på Aspedammen siden jeg trilla der som guttunge! Ja, det har blitt gjort mye der de siste årene 😊. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andersar Posted September 15 Share Posted September 15 Espen skrev (14 timer siden): Trodde du holdt deg mest på andre siden av Ørsjøen jeg 🤣 Var ekstremt tidlig ute med ekspedisjonssykling! 1 Quote Styreleder NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | Oppmann og medlem i Anleggsgruppa i BOC | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts