espenta Posted September 16 Share Posted September 16 Klarte å ødelegge bakfelgen i helga, en Syncros Revelstroke 1.5 (3 dager etter jeg skrev her at jeg aldri har ødelagt en felg 😄). Hva gir meg mest bang for buck? Har hørt mye bra om Newmen, f.eks Trail-varianten av Forge eller Beskar. Ellers ser jeg at Bikeshop har DT Swiss EX 1700 med 350-nav til under 5k. Eller er f.eks Hope Fortus Pro 5 bedre til samme pris? Jeg veier ca 70kg og kjører vel middels hardt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espenta Posted September 16 Author Share Posted September 16 Bestilte et Newmen Beskar Trail (base). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
espenta Posted September 17 Author Share Posted September 17 Sånn ser forresten felgen ut: https://photos.app.goo.gl/mRFro1vDdNzMAU557 Imponert over at Nobby Nic super ground ikke punkterte her. Holder ca 15 psi, om jeg fyller mer blåser det ut ved felgkanten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts