eOpseth Posted September 20 Share Posted September 20 Artig sak dukket opp i postkassa i dag, krav om penger for mangel av betaling av bompassering i Italia. Kravet ser riktig ut, NIVI.it med innlogging og det hele. Snaue 7.5 EURO, så ikke rare summen. Men, jeg var aldri i Italia på nevnte tidspunkt, ei heller var jeg der i året de referer til. Kravet er faktisk 2 år gammelt! Men - er det bare å drite i slike forsøk? ELler burde jeg foreta meg noe? Innkrevningingen ser reell nok ut. Jeg har etterspurt dokumentasjon selvsagt, blir spennende å se hva som kommer, men ekte eller ikke er det jo litt fristende å ha det moro også - særlig siden jeg med sikkerhet vet jeg ikke har vært på nevnte sted noen gang... 😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveinung1 Posted September 20 Share Posted September 20 Er kravet mot et registreringsnummer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eOpseth Posted September 20 Author Share Posted September 20 Litt usikker, står noe som kan ligne på et norsk reg-nr, men det er i hvert fall ikke min bil eller annen bil jeg noen gang har eid. Står ikke noe mer spesifikt enn "en bil jeg eide eller kjørte" - så det er jo egentlig rødt flagg #2 all den tid jeg aldri var der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalshus Posted September 26 Share Posted September 26 Bare tull å betale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eOpseth Posted September 27 Author Share Posted September 27 Det er det eneste som er sikkert - det skjer ikke. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts