Ivar Elverum Posted September 20 Share Posted September 20 Var det terrengsykkel som hadde denne artikkelen/reportasjen? Funderer på å lage meg noe lignende, først og fremst for transport til og fra lokalmarka. evt om noen andre har lagd noe ligendende? Tenkte kanskje bruke en sliten chariot eller noe slikt som basis. Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
York Posted September 20 Share Posted September 20 Tauing av sykkel? Har lurt på å lage et bagasjebrett som kan brukes på denne måten. Hvis det var svar på spørsmålet 😄 Quote - Syklister sist! - resultatet av Statens vegvesen sitt arbeid de siste 70 årene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted September 20 Author Share Posted September 20 Det var ett svar i alle fall! jeg tenkte mer på en liten henger, som sykkel kan stå på, og kanskje kan hengern brukes til flask og bokseplukk når ikke stisykkeltransport. Men takk selvsagt Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnarson Posted September 20 Share Posted September 20 https://www.sweco.no/aktuelt/nyheter/dropp-bilen-og-kutt-utslipp/ Tror det var FriFlyt som hadde en artikkel om samme fyr, som du antakelig tenker på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivar Elverum Posted September 20 Author Share Posted September 20 Der varn, takk 🙂 edit: og her så jeg en grunn til å bite i det sure eplet, kjøpe en billig og sliten batterisykkel for å senke dørstokkmila, om ikke annet. (tenkte litt på det på fjellet tidligere i sommer, der jeg i 26c satt å padla opp kjiip bratt asfalt for å sykle knallsti) Jeg elsker varm asfalt, men da med andre hjul… Quote Om itj ainna så på trass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts