Olechr Posted September 22 Share Posted September 22 Prøver å finne på en bryllupsgave av type opplevelse. Noen som har vært på noen kule smakskurs eller liggende rundt/i Oslo. Trenger ikke å være jålete eller korrekt så lenge det er en litt kul greie. Har vært på noen av Vinmonopolets kurs. De er super bra, men tenker kanskje noen som er ett knepp ned i «seriøsitet». Quote Ole Christian Fagerli Scott ambassadør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eOpseth Posted September 23 Share Posted September 23 Jeg har vært på kurs på Kulinarisk Akademi, som jeg fikk i gave - veldig positiv til det. Ellers vet jeg at Mathallen også har kurs, har ikke vært der som enkeltperson, men vi har vært der som gruppe. Veldig bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krrm Posted September 23 Share Posted September 23 Har vært på vinsmakinger med Aftenposten og Aperitif som har vært veldig bra og ikke alt for seriøst, uten å bli useriøst heller. Deltagerne har stort sett vært små grupper, typisk 2-4 stk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts