Knirkekne Posted September 27 Share Posted September 27 Har sykkel og rulle, så det er OK og brukes mye. Men har gått til innkjøp av klesstativ /ellipsemaskin for å kunne variere, samt lure kona ned i treningsrommet. Ellipsemaskinen (Abilica XE 3.0) har bluetooth. MEn kan den kobles på Zwift? Om ikke, kan det lures sammen med en løpepod eller speedsensor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eOpseth Posted Sunday at 08:40 AM Share Posted Sunday at 08:40 AM Jeg vil mene ja, men da at du bruker ei klokke som "tror" du løper - dvs du setter den til det - og du kobler den opp mot Zwift og løping. Om du kalibrerer til en ca rett, eller fornuftig, hastighet ser jeg ingen grunn til at det ikke skal fungere. Jeg løper slik selv på Zwift innimellom med ei dum mølle. Klokka beregner hastigheten jeg løper, og det er klokka som er kobla mot Zwift. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knirkekne Posted Sunday at 04:43 PM Author Share Posted Sunday at 04:43 PM Leste at en hadde delvis suksess med Garmin Speedsensor teioet på svinghjulet, og justerte hjulstørrelse til det var greit nok tempo. MEn da fikk han kun sykkel-avatar, da det ikke var løpedynamikksignaler fra sensoren.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eOpseth Posted Sunday at 07:45 PM Share Posted Sunday at 07:45 PM Mulig den er så smart, det vet jeg ikke - jeg stiller kun klokka inn på "løping tredemølle", kobler den til Zwift, og er good-to-go. Men armbevegelsen er selvsagt forskjellig fra hvordan elipse fungerer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts