Knirkekne Posted Monday at 06:01 AM Share Posted Monday at 06:01 AM Har gode bibber, men kunne trenge en tights over nå som først og fremst ikke blir ekkel når den er våt... Kan godt være løpetights, så lenge de ikke trekker så mye vann og blir svampete og tunge. Noen tips`? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sepeda Posted Monday at 10:47 AM Share Posted Monday at 10:47 AM Om du tenker på sykkelbukse uten pute, har jeg god erfaring gjennom mange kalde vintre med en tidligere versjon av Craft Storm. Registrerer at f.eks. Bikeshop, Sykkelkomponenter, Spinn, Birk/Bikester og Intersport har diverse andre bukser uten pute og med vannavvisende egenskaper som du etterlyser. Minner om @SykkelØyvind sin gode Vintersykkelbukse – skal jeg ha pute eller ikke? Quote S Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpe Posted Monday at 12:19 PM Share Posted Monday at 12:19 PM Er ikke mange muligheter å kjøpe sykkelbukse uten pad lenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØysteinS Posted Monday at 04:14 PM Share Posted Monday at 04:14 PM Her: https://www.pearlizumi.com/collections/mens-road-cycling-tights-bib-tights/products/mens-amfib-cycling-bib-tights-11112210?variant=41958653296811 For to år siden var det regntid heromkring, og med puteløs Amfib, kunne det regne så mye det vil, bare godt, tørt og lunt, sammen med Shakedry-jakka jeg kjøpte ca samtidig. Betalte 7-800 kroner for buksa, da, på salg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
san Posted Monday at 05:12 PM Share Posted Monday at 05:12 PM Tror kanskje du blingset ang.linken. Her er den uten pute. https://www.pearlizumi.com/collections/mens-road/products/mens-amfib-bib-tights-11112211?variant=41958652444843 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joaaso Posted Monday at 08:51 PM Share Posted Monday at 08:51 PM Pearl Izumi’en har jeg og- det er en tykk bukse, så man føler seg ikke akkurat like lett og ledig som i shorts på sommeren, men tørr og varm holder den deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts