Jump to content

Humango

jokr

Recommended Posts

Har satt meg noen mål for neste år og tenkte å prøve ut Humango som treningsapp.

Som mål har jeg lagt in Birken som hovedmål med tidsmål 4 timer, noe som er ganske krevende for en stakkar med lite watt i beina. Mål nr 2 er Hove Tri.

Sånn på sparket er det noen få ting jeg har reagert på, endringer på enkelte sider har ikke Lagre knapp, så alt blir endret med en gang. Det andre som kanskje plager meg mest er at det mangler valg for å styre treningen. Som f.eks mandag og onsdag er sykkeldager for meg da jeg pendler til jobb og kan benytte dette som trening, det andre er hvilken dag svømming skal skje på, og det tredje er tilpassing av styrketrening.

Noen her som har teste ut Humango og har noen erfaringer å dele? Vil jo gjerne være litt sikkrerer før jeg betaler.

For ordens skyld så har jeg følgende mål for 2025

VAldresrennet 30Km, Hove Tri, Valdresrittet og birken. Vurderer om jeg skal legge inn Lillehammer Oslo også da jeg har lyst på det også, men tror kanskje det blir for mye. Og som rosinene i pølsa blir det Grinduro i Toscana om det arrangeres 🙂

-JK-

• Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic