OleF Posted yesterday at 05:08 PM Share Posted yesterday at 05:08 PM Havet av løpesko bare vokser og vokser, men hva kjøper man egentlig av løpesko nå om dagen til trening? Trenger en litt god og rask sko til 10k turene jeg har nå i mellomfasen mellom utesykkling og rulla. Underlag er for det meste asfalt og grus. Har bare hatt "rimlige" joggesko til nå så det blir uansett en oppgradering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjasmas Posted 14 hours ago Share Posted 14 hours ago Jeg er veldig glad i Asics Magic Speed og syns disse er superanvendelige til det aller meste, holdbarheten opplever jeg også som god. Skal man ha litt mer komfort og uten plate er vel Asics Superblast en sko mange snakker varmt om, evt. Asics Novablast om man vil ha endra mer komfort uten at det blir "tamt". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjornhb Posted 14 hours ago Share Posted 14 hours ago Superblast 2 kan jeg skrive under på. Fantastisk sko, men klin umulig å få tak i. Novablast 2 gir deg utrolig mye for penga. Moro, god og allsidig sko. HOKA Mach 6 er også en fin modell som i stor grad ligner Novablast, men koster mer uten å tilføre noe ekstra. Quote https://pulssonen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts