Al_mtb Posted October 4 Share Posted October 4 Endelig blitt mer stisykling på hytta, og vurderer derfor en mobilvasker. Har tilgang til strøm, men ikke vann med trykk. Hva går man for i 2023? Kärcher? BikeWash PRO? Annet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazelle.bein Posted October 4 Share Posted October 4 Linker til denne tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalshus Posted October 4 Share Posted October 4 Hva med en Ryiobi eller Worx håndholdt trykkspyler? De er nok bedre og med en 20 liters vanndunk har du mer vann for hånden. Men det blir litt dyrere da du trenger lader/batteri i tillegg til vaskeren. https://www.bauhaus.no/trykkspyler-ryobi-ry18pwx41a-125-one-hp-18v-1x2-5ah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaiost Posted October 4 Share Posted October 4 (edited) Jeg har en slik Kärcher: LItt lite trykk, men enkel å håndtere og tar lite plass: https://www.bauhaus.no/lavtrykkspyler-karcher-oc-3-portabel-batteridrevet?gclid=EAIaIQobChMImPe74-3bgQMVnJFoCR1tUwgAEAQYBCABEgIAlPD_BwE Edited October 4 by Kaiost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars-Erik Posted October 4 Share Posted October 4 Jeg bruker denne, har hatt den med meg i mange år og er godt fornøyd. For meg er det et poeng at den ikke er oppladbar, men at jeg kan sette den rett i bilen og bare bruke ut fra 12V uttaket der. Den tiden jeg bodde i enebolig så brukte jeg den med et adapter til 220V. På kalde dager fyller jeg den med varmtvann og kan lett spyle av fastfrosset møkk. https://www.chainreactioncycles.com/p/mobi-v-15-portable-bike-pressure-washer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baronKanon Posted October 4 Share Posted October 4 Chalshus skrev (3 timer siden): Hva med en Ryiobi eller Worx håndholdt trykkspyler? De er nok bedre og med en 20 liters vanndunk har du mer vann for hånden. Men det blir litt dyrere da du trenger lader/batteri i tillegg til vaskeren. https://www.bauhaus.no/trykkspyler-ryobi-ry18pwx41a-125-one-hp-18v-1x2-5ah Worx er jeg veldig fornøyd med, og den suger godt. Da kan du bruke bekk eller bøtte eller en innsjø. Det er et filter på slangen, så det funker finfint.. Hadde en Kärcher av samme type/for, som sleit med å suge fra bøtte, og den hadde så lite batteri at jeg sleit med å få det til. Den fungerte mer som en midtrykksspyler på hageslange. Fordelen med de som du bruker slange for å suge med er at de er kompakte å ta med. Min Worx har god kapasitet med 2Ah-batteri, men vinkelsliperen blir fort tom med dette. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Al_mtb Posted October 5 Author Share Posted October 5 Takk for bra tips. Mange muligheter. Jeg er på DeWalt-kjøret og hadde det hatt en tilsvarende løsning som Ryiobi og Worx hadde det vært en god løsning. Blir jo ikke aktuelt før neste sesong dette, så får følge med på om det kommer noen gode tilbud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalshus Posted October 7 Share Posted October 7 (edited) Bauhaus har Riyobipakke til 2500 inkl batteri og lader. Edited October 7 by Chalshus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SykkelØyvind Posted October 18 Share Posted October 18 Jeg kjøpte meg en Bosch Fontus da jeg bodde i leilighet i Gøteborg i fjor. Nå trenger jeg ikke den lenger, så den kan selges. 15 liters tank. God slange med justerbar stråle. God batteritid og solid kvalitet. Send en PM hvis interessant. I all beskjedenhet så er den ganske overlegen alternativene fra Kärcher osv. Quote Tidligere redaktør for Terrengsykkel og grunnlegger av Landevei For tiden i utdanningspermisjon. Har testet over 500 sykler i alle kategorier fra hardtailer til enduro, landevei, tempo, gravel og el siden 2007. Grunnlegger av Terrengsykkelrittet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted October 18 Share Posted October 18 Fontus virker knall. Quote Kaffe- og teansvarlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts