Rittivrig Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 Jeg registrerer at Smaalenene rundt er satt opp søndag 28. april i år. Dette rittet er etter min mening en glimrende start på sesongen. Har en mistanke om at mange er litt ukjente med hvor Smaalenene egentlig ligger, men rittet har altså start og mål ved Mysen (Momarken). Det er en enkel lettkjørt trasé på rundt 8,4 mil, hvis jeg husker rett. Jeg tror det er mange som er ukjent med dette rittet som ville blitt veldig begeistret for traseen. Veldig lite biltrafikk i disse traktene. Siste 2/3 av traseen går på fine, veldig avsidesliggende veier i nydelig landskap. Anbefales sterkt. Her bør det bli bra deltakelse😊 2 Quote
Panda Posted March 6, 2024 Posted March 6, 2024 Enig, det er en undervurdert perle av et ritt. Lett å komme seg til også, rett ved motorveien E18 Quote
Otoen Posted March 23, 2024 Posted March 23, 2024 Ikke umulig at jeg prøver dette, trenger noen ritt👍🏻. Quote
Recommended Posts