HopeTi Posted March 19 Share Posted March 19 (edited) Forrige gang jeg handlet sykkel var i 2012, høyt budsjett, i deler og selvbygd, men med 12 år ekstra på stussen er ambisjonene senket og tilgangen til deler som ikke er lokalt momset til en annen verden ca 0,- Ditto frister det lite å ha noe så alt for dyrt da jeg ikke akkurat bor i det tryggeste stedet i verden. Min lokale sykkelpusher har denne her på lager til den nette sum av 8440, er det et greit kjøp i 2024? Når jeg sluttet følge med på sykler var boost akkurat blitt en greie, ser at denne Avalanchen har QRx141, hvilken standard er det? Hadde to sykler i oppveksten, en GT Aggressor og en GT Avalanche så er tilbake til start 😅 Edited March 20 by HopeTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plankepetter Posted March 20 Share Posted March 20 Den har ikke boost fremhjul og boost bakhjul med 5/6 mm qr istedenfor aksling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts