MarSan Posted July 20 Share Posted July 20 Hjelp jeg har kjøpt en Leonardi kassett.. Jeg har typen som monteres med vanlig kassett-verktøy, men når den skulle av så var det andre krav… Må ha ett eget verktøy fra Leonardi. Fikset problemet med skrustikke og treklosser, men lurer på om noen har gode DIY tips til å demontere kassetten? Kan seff kjøpe verktøyet, men de penga skal aldri Leonardi få 🙈 Youtubet problemet og fant en nydelig italiensk Leonardi video med tekst som forklarte hvor løkete jeg har vært ved å kjøpe kassetten 😅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil307 Posted July 20 Share Posted July 20 Hadde vært morro forstått Italiensk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarSan Posted July 20 Author Share Posted July 20 Må lese underteksten 😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil307 Posted July 21 Share Posted July 21 MarSan skrev (17 timer siden): Må lese underteksten 😉 Men ganske sikker på at det kommer noen gloser som ikke er teksta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts