Gå til innhold

Soria Moria til Verdens Ende


Anbefalte innlegg

Vi er en liten gjeng som tenker å sykle løypa til ultraløpet Soria Moria til Verdens Ende 17 maihelgen. Løypa her her: https://langtoglengelive.com/events/smve/map/2023-05-20_04/

Er det noen her som har syklet denne? Er det noen lokalkjente som kan bekrefte at traseen fra Drammen til der vi krysser Hvittingfossveien går å sykle? Er det andre steder der løypa går i myr rett ved siden av kremflytstier? 

Tips og innspill mottas med takk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Etter punkt 53 ville jeg prøvd å fulgt det jeg har markert med blå strek. Så får man litt morsom  sti istedenfor asfalt 👍

Ved punkt 70 vil du møte snø som på bildet Tok en tur idag for å kikke. Ellers var det snøfritt fram til ditt når jeg syklet fra Sande siden  og opp👍

Etter punkt 74 går det en avstikker mot <kalmovannet>     fin sti  på rundt 2.5km hvis en vil prøve no annet en grus nedover. Dog 1 nedfall og et par bløte partier 

 

 

20240509_173738.jpg

Screenshot_20240509_200539_Strava.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...