Erik Posted May 6 Share Posted May 6 Vi er en liten gjeng som tenker å sykle løypa til ultraløpet Soria Moria til Verdens Ende 17 maihelgen. Løypa her her: https://langtoglengelive.com/events/smve/map/2023-05-20_04/ Er det noen her som har syklet denne? Er det noen lokalkjente som kan bekrefte at traseen fra Drammen til der vi krysser Hvittingfossveien går å sykle? Er det andre steder der løypa går i myr rett ved siden av kremflytstier? Tips og innspill mottas med takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_B Posted May 9 Share Posted May 9 Etter punkt 53 ville jeg prøvd å fulgt det jeg har markert med blå strek. Så får man litt morsom sti istedenfor asfalt 👍 Ved punkt 70 vil du møte snø som på bildet Tok en tur idag for å kikke. Ellers var det snøfritt fram til ditt når jeg syklet fra Sande siden og opp👍 Etter punkt 74 går det en avstikker mot <kalmovannet> fin sti på rundt 2.5km hvis en vil prøve no annet en grus nedover. Dog 1 nedfall og et par bløte partier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted May 21 Author Share Posted May 21 Takk for gode tips. Snøen var heldigvis borte 🙂 Vi fikk mer en nok bæring og dytting av sykkel. Men veldig mye prima sti også. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts