ErlendMG Posted May 28 Share Posted May 28 Ønsker å kjøpe Dmr defy 50+ eller liknende stem med lav stack, <35mm. 50mm lengde, for 35mm styre. Evt om du har en stem/styrekombo 31,8mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen S. Posted August 12 Share Posted August 12 @ErlendMG Fant du stem med så lav stack? Kaaaan ha samme utfordring i nær framtid 😄 Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErlendMG Posted August 12 Author Share Posted August 12 Var et par, men mener nevnte DMR og kanskje det var Intend som hadde minst. Begge utgikk for meg pga pris, klarte å Jerry rigge det på tilstrekkelig vis uten å bytte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen S. Posted August 13 Share Posted August 13 ErlendMG skrev (13 timer siden): Var et par, men mener nevnte DMR og kanskje det var Intend som hadde minst. Begge utgikk for meg pga pris, klarte å Jerry rigge det på tilstrekkelig vis uten å bytte. Fant ut at jeg har et rosa fint 45mm liggende som kun bygger 35mm, så jeg er safe. Heldigvis har lokalt verksted begynt å skifte steerer på gafler nå, med deler fra ND Tuned, så den gode løsningen ligger jo der... men koster litt mer. Quote Jørgen RazeFaze @ Terrengsykkelforumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts