Gå til innhold

Sekk til Offroad Finnmark


Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til en god sekk som rommer det obligatoriske man trenger å ha med seg på OF , fortrinnsvis med mulighet for drikkeblære .

Jeg har syklet OV og OF 150 tidligere med USVE Hydro mtb 12 L , denne ble litt i trangeste laget og ettersom jeg nå er påmeldt 300 km trenger jeg litt mer plass i sekken.

Et annet problem er at jeg brakk kragebeinet i starten av Juni , når starten går er det åtte uker siden bruddet så dette er med å påvirke valget av sekk.  
Ser for meg at typ USWE som ikke har hoftebelte kan gi ekstra ubehag på et grodd med sikkert fortsatt ømt kragebein , så jeg tenker sekk med hoftebelte og gjerne lommer på hoftebeltet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jeg har syklet med osprey Raptor og Talon varianter der oppe og happy med det. Det blir det samme i år men har ikke helt bestemt meg for størrelse for jeg tenker å plassere en del vekt på sykkelen denne gangen. Vekt på sykkelen kan forresten være lurt hvis du har plager etter kragebeins brudd.

Scott Spark - Scott Lumen - BMC Kaius - Gavia Fat Tony  - Wahoo KickrBike Shift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...