MarkusO Posted July 30, 2023 Posted July 30, 2023 Hei! Noen som vet om kulelagrene i Sram Code RSC er samme som i Maneta Guide Rsc/Ultimate eller X0 Trail? Finner ingen som står at passer til Code RSC men lurer på om disse kanskje passer; https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/sram-spare-parts-kit-rod.-maneta-guide-rsc-ultimate-x0-trail/136336084/p?utm_source=google_products&utm_medium=merchant&id_producte=4381872&country=no&gclid=CjwKCAjwlJimBhAsEiwA1hrp5iegiaQfLdRst65Irn_JtlqHBsqcDqaGaBKcmicJlMFepAiJX0F1WRoCozIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Hvis noen har en av disse bremsene og kunne målt hadde jeg satt pris på det! Regner med/satser på at det er likt dersom utvendig diameter er samme.. Legger med bilde av målet på min Code RSC hendel.IMG_6294.heic Quote
MarkusO Posted July 30, 2023 Author Posted July 30, 2023 Prøver bilde på nytt i jpg så man kanskje slipper laste ned for å se det. 9mm/rett over 9 mm. Quote
MarkusO Posted July 30, 2023 Author Posted July 30, 2023 Litt sliten i hode merker jeg, ser jo nå størrelsen faktisk sto på lagrene på bikeinn siden jeg linka til (så egentlig på de på en annen nettbutikk der det ikke sto..) Etter en måle runde på innvendig diameter og dybde ser det i hvert fall ut til å være riktig, så da satser jeg på at det er det og bestiller.. Quote
Recommended Posts