Gå til innhold

12x150 26 DH bakhjul, 26 DH dekk og bremser ønskes kjøpt


Anbefalte innlegg

Vurderer sette i stand en gammel downhill sykkel jeg har. Er en 2013 Mondraker Summum med 26 hjul, så ikke verdt mye og veldig begrenset hvor mye jeg er villig bruke på den ettersom det kun blir en reserve sykkel/utlån sykkel for meg.. Men uansett, hvis noen har noe av dette liggende i boden og ønsker rydde litt kjøper jeg gjerne for rimelig penge 🙂

- Komplett bakhjul, 12x150. Kassetten blir Sram GX 7speed DH, så ser jeg trenger Shimano/10 speed freehub. 
- 1x dekk i ok stand, kan være litt slitt så lenge det ikke er helt søppel..
- Bremser både bak og foran, det meste er aktuelt så lenge det er i ok stand og bra nok til en rimelig utfor sykkel. 
- Direct Mount stem i relativt kort lengde, men hakket lenger enn 10mm stemmet som står på nå..  

Holder til i Oslo så noe som kan hentes her eller på Huckfest om 2 uker hadde vært best, men betaler også frakt hvis det er noe som skal sendes 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 0
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...