Gå til innhold

Ibis Ripley AF str XL


Anbefalte innlegg

Ibis Ripley AF selges, str Xl. Denne trenger vel i utgangspunktet ingen introduksjon. En utrolig kvikk, men samtidig kapabel stisykkel Den leveres med nye bremser og hjul som er plukket av min nye sykkel, en Rocky mountain element C50

Pris: kr. 28 000

Spec:

Ramme: Ibis Ripley AF str Xl, pond scum green, Ibis sin geniale rammebag følger med

Gaffel: Rock shox Pike ultimate 130 mm. Nyservet

Bakdemper: DVO Topaz T3 nyservet - mye bedre enn den originale Fox DPS’en

Styre: Raceface Sixc carbon 800 mm, ø35

Stem: Truvativ Descendant 50 mm, ø35 Drivverk: Sram GX Eagle, Sram Descendant karbonkrank.

Bremser: Shimano SLX 7100 - NYE

Hjul: DT Swiss 370 ratchet nav (boss er brukt, men i fin stand) bak, Rocky mountain foran, WTB ST Light i27 TCS 2.0 felger - NYE

Dekk - Maxxis Rekon 2,4"- nye. Slangeløst hvis kjøper ønsker det

Setepinne: Bikeyoke Revive 185 mm med Bikeyoke hendel Sete: WTB Volt

Sykkelen er kjøpt høsten 2021 og brukt frem til våren 2023. Den har vært kontinuerlig godt vedlikeholdt. Sykkelen har ordinære bruksmerker.

I følge Ibis passer XL til personer mellom 183-196. Selv er jeg 185 og godt fornøyd med valget av størrelse. Sykkelen står i Oslo. Ta kontakt hvis du er interessert i en prøvetur. Sykkelen kan også sendes, men jeg foretrekker kjøpere som henter, og dermed har mulighet til å se og vurdere den selv.

ønsker primært kontakt gjennom Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=310773461

IMG_5644.jpeg

IMG_5643.jpeg

IMG_5642.jpeg

IMG_5641.jpeg

Endret av Håvard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • Svar 4
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Det er vel ingen tvil om at det er kjøpers marked for sykler om dagen. Jeg setter ned prisen til 20 000.

jeg kan gå ytterligere en del ned i pris med andre rimeligere komponenter.  rock shox 35 rl gold gaffel, shimano mt 420 bremser, shimano/wtb hjul og sunrace kassett. Disse delene er nye (plukket av ny sykkel)

Sykkelen kan fortsatt ses i Oslo (med oppsettet beskrevet i Finn-annonsen)

Endret av Håvard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...