Jump to content

Ibis Ripley AF str XL

Recommended Posts

Ibis Ripley AF selges, str Xl. Denne trenger vel i utgangspunktet ingen introduksjon. En utrolig kvikk, men samtidig kapabel stisykkel Den leveres med nye bremser og hjul som er plukket av min nye sykkel, en Rocky mountain element C50

Pris: kr. 28 000

Spec:

Ramme: Ibis Ripley AF str Xl, pond scum green, Ibis sin geniale rammebag følger med

Gaffel: Rock shox Pike ultimate 130 mm. Nyservet

Bakdemper: DVO Topaz T3 nyservet - mye bedre enn den originale Fox DPS’en

Styre: Raceface Sixc carbon 800 mm, ø35

Stem: Truvativ Descendant 50 mm, ø35 Drivverk: Sram GX Eagle, Sram Descendant karbonkrank.

Bremser: Shimano SLX 7100 - NYE

Hjul: DT Swiss 370 ratchet nav (boss er brukt, men i fin stand) bak, Rocky mountain foran, WTB ST Light i27 TCS 2.0 felger - NYE

Dekk - Maxxis Rekon 2,4"- nye. Slangeløst hvis kjøper ønsker det

Setepinne: Bikeyoke Revive 185 mm med Bikeyoke hendel Sete: WTB Volt

Sykkelen er kjøpt høsten 2021 og brukt frem til våren 2023. Den har vært kontinuerlig godt vedlikeholdt. Sykkelen har ordinære bruksmerker.

I følge Ibis passer XL til personer mellom 183-196. Selv er jeg 185 og godt fornøyd med valget av størrelse. Sykkelen står i Oslo. Ta kontakt hvis du er interessert i en prøvetur. Sykkelen kan også sendes, men jeg foretrekker kjøpere som henter, og dermed har mulighet til å se og vurdere den selv.

ønsker primært kontakt gjennom Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=310773461

IMG_5644.jpeg

IMG_5643.jpeg

IMG_5642.jpeg

IMG_5641.jpeg

Edited by Håvard

• 2 weeks later...