Håvard Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 (edited) Ibis Ripley AF selges, str large. Denne trenger vel i utgangspunktet ingen introduksjon. En utrolig kvikk, men samtidig kapabel stisykkel Den leveres med ny bremser, gaffel, hjul og styre/stem som er plukket av ny sykkel, en Rocky mountain element C50 pris: kr 27 000 Spec: Ramme: Ibis Ripley AF str large, pond scum green, Ibis sin geniale rammebag følger med Gaffel: Fox 34 performance 130 mm - NY. Kan selges litt rimeligere med en fox 34 factory fit 4 fra 2019 Bakdemper: Fox float DPS. Styre/stem: Rocky mountain alu 760 mm, 50 mm stem. Nye ODI holker Drivverk: Sram GX Eagle gir og hendel, X01 kassett. Kassetten er noen år gammel men har mange mil igjen. Disse er nærmest uslitelige Krank: Sram X01 karbonkrank. Denne er noen år gammel og har en del bruksmerker, men er i full funksjonell stand Bremser: Shimano SLX 7100 - NYE Hjul: DT Swiss 370 ratchet nav, Rocky mountain foran, WTB ST Light i27 TCS 2.0 felger - NYE (boss er brukt men i fin stand) Dekk - Maxxis Rekon 2,6" Slangeløst hvis kjøper ønsker det Setepinne: Bikeyoke Revive 185 mm med Bikeyoke hendel Sete: WTB Volt Sykkelen er kjøpt høsten 2021 og brukt frem til januar 2023. Den har vært kontinuerlig godt vedlikeholdt. Sykkelen har ordinære bruksmerker. I følge Ibis passer large til personer mellom 170-185. Dette er kona sin sykkel. Hun er 179 godt fornøyd med valget av størrelse. Ta kontakt hvis du er interessert i en prøvetur. Sykkelen kan også sendes, men jeg foretrekker kjøpere som henter, og dermed har mulighet til å se og vurdere den selv ønsker primært kontakt via Finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=310778754&ci=4 Edited August 22, 2023 by Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Posted September 1, 2023 Author Share Posted September 1, 2023 Jeg har satt ned prisen til 25 000, og jeg kan trolig få til levering mellom Oslo og Trondheim i uke 39. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Posted April 2 Author Share Posted April 2 Våren er her her, er det tid for ny sykkel? Jeg setter ned prisen til 25 000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Posted April 28 Author Share Posted April 28 Kona vil gjerne bli kvitt sin ripley også. Setter prisen til 20 000. Noe billigere med fox 34 factory fra 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Posted May 2 Author Share Posted May 2 Solgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts